My LiFe

My LiFe
Kejayaan seseorang itu bukanlah dari kelebihan yang dia ada..tetapi kejayaan seseorang itu diperolehi dari kesungguhan & kemahuanya untuk berjaya

Monday, May 14, 2012

Bola & Hadif tak dapat dipisahkan

Sebenarnya baru aku teringat naper laa si hadif nie asyik teruja bila nampak bola..xsalah aku sejak umur dia dari 6 atau 7 bulan cam tu dia mmg suka pegang, tengok bola..sampai skrg laa..dia akan teruja bila tengok bola kat mana2 sahaja..kdg2 bola tu ada tempat tersembunyi pun dia boleh nampak..tambah tengok orang main bola kat padang..lagi teruja dia..siap nak join main bola sekali..dia rasa dia dah besar kot leh main dgn diorang sekali..siap bawak bola kat dia lagi..tp dia xheran..nak join main dgn org2 besar dari dia..bola yg diorang main kat padang tu yg dikejarnya..hadif..hadif.tp skrg abah dia ckp dia dah mmg teror dah tendang bola.ok laa utk peringkat umur dia..siap ada wat skill lagi..mahu tak nyaa..kat umah nek bah dia..dia asyik training main bola jaa kerjanya..siap nek bah dia lapangkan rumah untuk hadif main.hehehe..koleksi bola hadif..hrmm entah laa berapa byk..asyik nampak bola jaa abah beli..asyik abah beli bola jer..maw tak bersepah rumah dgn bola hadif..ehh..nak cerita..rupa2 nya baru aku teringat..masa aku preggy dlm 4 bln lebih kot..masa tu world cup 2010..aku nie mmg laa berbeza sekali dgn suami ku..hihihi..aku xsuka pun tengok bola..tp masa couple dgn asben aku dulu baru laa aku layan cikit2 bola..layan cikit2 boleh laa..tgok laa klu ada fav team..leh laa layan..tp entah laa masa tu ..aku pulak yg layan laa bola..kdg2 tu asben aku yg pi belayar entah laa p jepun dah kot dulu..aku siap berjaga tengok bola sampai abis..dasssaatt btoii..semua peragai masa preggy mmg lain bebenor dgn sifat semulajadi aku..semua jadi cam asben aku plak..mmg xdpt dinafikan..Muhammad Hadif Altamis mmg ikut semua citarasa, kegemaran abah dia..hrmmmm..


nie adalah koleksi gambar2 Muhammad Hadif Altamis dgn ballnya..dia yg teruja sgt dgn ball sejak dari kecik lagi..;) mcm pak dia jgk..skrg pun kdg2 dah pandai nganga tgok bola dgn pak dia..;( abis laa mama..xleh buka channel tv lain dah lepas nie..depa 2 org dah buka fav channel depa ..sob..sob..sob







Teruja punya pasal ..sampai baring atas bola..









Tengok BALL tu besar dari Kepala dia ..heheh



Nie koleksi BALL hadif dia rumah nek bah !!


kalau p tesco..ini lah tempat pertama yang akan dikunjungi oleh Muhammad Hadif Altamis..xpyh tujuk jalan..dia dah taw..mana nak cari..hadif..hadif..


Hadif akan teruja bla jumpa BALL

abah dia dah train dahh dia ..hehehe




Nie nak jadi pelapis LCW pulak..huhuhu



No comments: