My LiFe

My LiFe
Kejayaan seseorang itu bukanlah dari kelebihan yang dia ada..tetapi kejayaan seseorang itu diperolehi dari kesungguhan & kemahuanya untuk berjaya

Friday, April 20, 2012

Memanja Kan Diri Di SPA

Bestnyaa dpt memanjakan diri di spa..dah lama rasanya aku xmemanjakan diri..dulu sebelum kawen rajin laa jgk aku  p spa..lps kawen wat spa kat rumah jer laa.beli scrub & tempik kat badan sendiri jer..kdg2 jadual padat sgt...nie i nak story.. mulanya kawen aku laa baya..tgok2 this web http://www.milkadeal.com tgok ada promotion dari Anggerik Spa..

RM24 instead of RM380 for 1-hr Full Body Swedish Massage + Lavender Therapy Face Massage with Icy Cold Spa Ball + 1-hr Aromatherapy Facial + Rose Pillow Eye Mask + Lemon Rose Foot Detox at Anggerik Spa & Beauty, Bayan Baru [94% OFF]

mmg berbaloi2 sgt..mmg best...dan aku pun mengajak laa kawan2 ku serta mak utk pergi..dan aku sudah berjaya habiskan 2 coupun tu..mmg relaxing sgt.. facial bg aku ok..ok jaa laa.yg menarik ttg facial nie ialah face massage with icy cold spa ball..mmg syiokk..1st experience..this function utk bg firm muka & relax otot2 dimuka.apa pun masa urut tu mmg best sgt..sampai aku lena laa..dan paling best bila letak Rose Pillow Eye Mask kat mata bila lepas urut..btoi2 syiok & release stress sgt..dan last sekali rendaman kaki with lemon rose foot detox.





dan baru2 nie aku telah merembat 4 keping lagi coupon dari milk adeal, Anggerik spa jgk..tp kali nie lagi murah RM19 jer..heheheehehe..best2..

No comments: